GEPUBLICEERD IN

Cliëntvolgsysteem ondersteunt vluchtelingen de Bilt

Elke nieuwkomer krijgt bij Steunpunt Vluchtelingen De Bilt en eigen dossier. Dat dossier is al snel omvangrijk: brieven van/naar allerlei instanties, gespreksverslagen, juridische documenten en ga zo maar door. Om de weg te vinden in dit dossier is een geautomatiseerd cliëntvolgsysteem een groot voordeel.

Lees in het aangehechte artikel hoe Steunpunt Vluchtelingen De Bilt dat heeft aangepakt of lees het verkorte artikel dat in de Biltsche Courant verscheen.

Het allerbelangrijkst is dat onze vrijwilligers maximaal worden ondersteund bij hun dagelijkse werk. Dat betekent dat ze gemakkelijk informatie moeten kunnen invoeren en snel en veilig inzicht hebben in alle onderdelen van het dossier.

Het dossier van een nieuwkomer is al snel omvangrijk; brieven van allerlei instanties, gespreksverslagen, juridische documenten, etc. Een geautomatiseerd systeem was dus welkom. foto: Computable
Het dossier van een nieuwkomer is al snel omvangrijk; brieven van allerlei instanties, gespreksverslagen, juridische documenten, etc. Een geautomatiseerd systeem was dus welkom. foto: Computable